• Koosta programm (vajadusel arvesta riigis sellel hetkel kehtivate piirangute ja reeglitega)
  • Mõtle läbi kellega saad ürituse korralduse osas koostööd teha ja kes saavad olla abilised
  • Loo võimalusel üritusele kohvikunurk
  • Ürituse korraldamisega kaasnevad kulud. Kulude katmiseks on täiesti loomulik küsida osalustasu. Kui küsid üritusel osalemise eest tasu, siis anna sellest teada juba oma ürituse registreerimisel.
  • Pane üles ürituse kuulutus, vajadusel ajakava, suunaviidad, QR koodid või muud infoallikad
  • Kui lood Facebook´i ürituse (Facebook Event), siis lisa Kurjailma festival oma ürituse kaaskorraldajaks.
  • Jaga oma tegemistest infot, reklaami oma üritust ja sellega kaasnevaid tooteid ja teenuseid NB! Osale ka korraldajatele loodud videokoolituste sarjas „Kuidas turundada üritust nii, et osalejad tuppa ei mahu“ (küsi juurdepääsu Kurjailma festivali koordinaatorilt)
  • Korrasta ümbrus ja vastuvõtmise ruumid, märgista parkla asukoht, pane piisavalt prügikaste
  • Mõtle ka käte desinfitseerimise võimalusele
  • Märgista, millist tualetti saavad külastajad vajadusel kasutada
  • Riietu nii, et külastajatel on lihtne aru saada, kes on ürituste vastuvõtja ja tema abilised
  • Pea arvet, kui palju külastajaid üritusel osales

LAE TÄHELEPANEKUD ALLA JA PANE SEINALE SIIT: Kurjailma festivali tähelepanekud