• Koosta programm (vajadusel arvesta riigis sellel hetkel kehtivate piirangute ja reeglitega)
  • Mõtle läbi kellega saad ürituse korralduse osas koostööd teha ja kes saavad olla abilised
  • Loo võimalusel üritusele kohvikunurk
  • Ürituse korraldamisega kaasnevad kulud. Kulude katmiseks on täiesti loomulik küsida osalustasu. Kui küsid üritusel osalemise eest tasu, siis anna sellest teada juba oma ürituse registreerimisel.
  • Pane üles ürituse kuulutus, vajadusel ajakava, suunaviidad, QR koodid või muud infoallikad
  • Kui lood Facebook´i ürituse (Facebook Event), siis lisa Kurjailma festival oma ürituse kaaskorraldajaks.
  • Jaga oma tegemistest infot, reklaami oma üritust ja sellega kaasnevaid tooteid ja teenuseid NB! Osale ka korraldajatele loodud videokoolituste sarjas „Kuidas turundada üritust nii, et osalejad tuppa ei mahu“ (küsi juurdepääsu Kurjailma festivali koordinaatorilt)
  • Korrasta ümbrus ja vastuvõtmise ruumid, märgista parkla asukoht, pane piisavalt prügikaste
  • Mõtle ka käte desinfitseerimise võimalusele
  • Märgista, millist tualetti saavad külastajad vajadusel kasutada
  • Riietu nii, et külastajatel on lihtne aru saada, kes on ürituste vastuvõtja ja tema abilised
  • Pea arvet, kui palju külastajaid üritusel osales

LAE TÄHELEPANEKUD ALLA JA PANE SEINALE SIIT: Kurjailma festivali tähelepanekud

Veel on raske ette kujutada sügisest vihmasadu ja udusust, kui pole veel tunda saanud ju südasuve päikese soojustki. Aga kaugel see sügiski enam on, kui maad on katnud värvilisus ja linnud ära lendavadki. Tuleb jälle aeg, mil jalga saab tõmmata kummikud, selga vihmakeebi ja haarata kaasa oma punase vihmavarju, mis suvel mõnelt toredalt laadalt või külapoest soetatud sai.

Seega ära unusta! Kui märkad poes punast vihmavarju, ära unusta see endale soetamast, kuna sügisel, mil käes on Kurjailma festivali aeg, on Sul suurepärane võimalus see endaga kaasa haarata ja imeilusat Järvamaad avastada!

Kõigile, kes plaanivad korraldada ürituse Järvamaal ajavahemikul 19.09 – 30.11.2020 ning liidavad enda ürituse Kurjailma festivali punase vihmavarju alla, saavad tasuta ligipääsu väärt e-koolitustele, mis aitavad üritust efektiivselt turundada. Koolitusel õpid, kuidas luua pilkupüüdvat Facebooki üritust ning kuidas seda kõige paremal viisil reklaamida. Koolitusel saad kasulikke nippe, kuidas tasuta ja väga väikese eelarvega enda üritusele rohkem rahvast saada. Õpid tundma facebooki saladusi ning saad teada, kuidas toimib meiliturundus. Saad ülevaate meediast, kuidas suhelda pressiga ning õpid kujundama reklaammaterjali.

 

Koolitus koosneb mitmest kuni 20ne minutilisest videoklipist ja on koheselt rakendatav. Õpid just siis, kui selleks on aega ning mugavalt, kodust lahkumata.
Koolitaja on Marika Juusu, kes on töötanud turunduse- ja müügivaldkonnas rohkem kui 15 aastat. Paide Muusika- ja Teatrimajas turundus-ja müügijuhina töötades, omandas Marika praktilise kogemuse, kuidas turundada erinevaid üritusi. Varasemalt on Marika tegutsenud meediavaldkonnas ning  jae- ja hulgimüügi valdkonnas. Tema tugevuseks on loov mõtlemine, turundusalased teadmised ning oskus keerulised asjad lihtsaks teha.